Advent

Idag ska jag försöka bli färdig med mitt adventspyntande, har bara sista touchen kvar. Jag var iväg och köpte en ny slinga att ha ute igår, ska se om jag klarar av att få upp den själv annars överlåter jag det till min älskade gubbe! Det blev lite fina julstjärnor och ett gäng med hyacinter också när jag ändå var i shoppar tagen så det ska bli riktigt fint här idag lagom till fredagsmyset med ungarna.
Högen med kattleksaker växer, jag har nog virkat ca. 30 bollar nu, jag tänkte skicka dem på måndag så det hinner nog bli lite fler. Sen är det dags att ta tag i mitt stora överkast av mormorsrutor så det förhopningsvis blir klart till jul. Jag ska testa att virka med garnet Queen, det kan nog fungera bra tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0