Virkade kattleksaker och en babyfilt.

Det har blivit lite virkat på sista tiden, en babyfilt och en hög med kattleksaker. Leksakerna har jag skickat till Ronnebys Hittekatter o CO, jag har inte så mycket jag kan hjälpa till med just nu men lite leksaker då och då kan jag i alla fall skänka.
Nu stickar jag på en blå kofta i garnet korall, jag är inte riktigt säker på hur den kommer att bli ännu vi får se. Ibland kommer jag inte riktigt överens med mitt garn och det här garnet är ett sånt garn!
Annars fryser jag mest och längtar efter våren. Jag har sått mina första fröer och satt en hel drös med pelargonsticklingar, vilket gör att våren i alla fall känns lite närmre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0