Snöoväder!

Oj vad tiden går nu har hela julen hunnit att smita förbi, vi var insnöade hela julhelgen och kom inte iväg till släkten som planerat. Som tur är hade jag handlat en hel del julmat i alla fall och våra ungar kunde komma o fira jul med oss, så vi hade det mysigt i alla fall.
Nyårshelgen var det i alla fall inte snöstorm så lillebror med familj och mamma kom på nyårsmiddag, det är så kul att få träffa småglina! De växer så fort bara, lillkillen är redan ett år och storasyster är fyra. Det blev hemskt tyst och stilla när de åkte hem.
Idag snöar och ryker det för fullt igen, jag längtar verkligen efter våren nu, det känns som det har varit vinter i evigheters evighet och det är många månader kvar.
Jag vann ett halvt kg knappar av Vintage sybehör, jiippi! Det var jättefina knappar och eftersom jag tappade bort den lilla samlingen jag hade när jag flyttade sist så behövdes de verkligen. Jag ska ta kort på alla mina knappar och på lite annat jag har gjort under helgerna. Det har blivit en virkad bebisfilt i mormorsrutor till min systerdotter som ska få sitt första barn i februari och så har jag gjort en hög med katt leksaker som ska skickas till Ronnebys Hittekatter & CO.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0