Lite smått och gott!

Nu har vi varit ute på en liten promenad Bella och jag, det blev i ganska maklig takt och inte så långt som vanligt eftersom min lilla skrutt har fått hosta. Hon mår bra i övrigt men hostar ganska bra, verkar vara kennelhosta hur hon nu kan ha fått detta. Det blir att ta det lugnt ett tag och hoppas att det inte blir värre!
Har så smått börjat planera lite av höstens stickningar, i år får det bli lite stickade födelsedagspresenter igen. Blir så glad när jag ser mina kära släktingar använda det jag stickat till dem och allra mest värmer det när de fortsätter och använder grejerna år efter år. Det är ju det som är ganska så fantastiskt med stickat det håller sig fint länge (beror på garn kvalite så klart) och det blir sällan omodernt.
Det här tror jag ska bli en halsduk till en liten kille, det borde bli mjukt och skönt.
Det här ska bli sockor till en något större kille.
Det här ska bli sockor till någon som snart fyller år och begriper hon att det är till henne så för hon se till att glömma bort det igen!


Kommentarer
Lucyinthesky

Ha ha, ;)

2011-08-30 @ 11:54:27
URL: http://emmabaramig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0