Mormorsrutor

Jag kämpar på med mina mormorsrutor, nu har jag gjort ca. 100 rutor till, men jag ser inget slut än. Verkligen ett oändlighetsarbete. Men som tur är tycker jag att det är kul att varva mina stickprojekt med lite virkat då och då. Just nu har jag inte så mycket på gång, jag stickar fortfarande på halsdukar till Sticka för livet och funderar på att göra en födelsedagspresent till Elisabeth som snart fyller år. Jag tror inte att hon läser här men jag tar det säkra före det osäkra och avslöjar inte vad det ska bli.
Tomas har också varit flitig och påtat en halsduk som han hoppas att få använda när det blir landslagsmatcher på Guldfågeln Arena. Påtade halsdukar blir så mjuka och sköna, jag ska försöka tvinga honom att göra fler!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0