Knäck och vita kroppkakor.

Idag har jag gjort knäck och kokat vita kroppkakor, kroppkakorna är ett julmåste, det blir nog ingen jul om jag inte gör dem. I alla fall inte enligt mina barn.

I helgen som gick var vi på Himmelsberga julmarknad och det var meningen att vi skulle vara där både lördag och söndag men det ville inte vädergudarna så det blev bara lördag. Vi hade en kanonfin lördag där uppe, det var mycket folk trots att snön vräkte ner och maten var kanongod. De är så duktiga på byakrogen, tack för en fin dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0