Vårmarknad.

Jag har blivit inbjuden till en vårmarknad så nu har jag fått börja göra lite påsksaker, det är nog det enda jag behöver för annars är det ganska fullt i mina gömmor. De hade sett mig på en julmarknad och ville ha mig med, det är kul tycker jag. Även om jag inte säljer så mycket är det roligt att komma ut och visa upp vad man gör och träffa lite folk.
 Det här är mitt första projekt en äggvärmare, han blev söt tycker jag.
Min dotter har gjort lite andra saker bland annat ett hundben till Bella.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0