Grått och trist.

Ovanligt grått och trist, enda fördelen jag kan se med det här är att det inte syns att mina fönster är i stort behov av att putsas! Men för att få lite vårkänsla köpte jag lite fina vårblommor i alla fall.


Jag fick en del garn av min svägerska som jag har funderat lite på vad jag ska göra av, men så kom jag på att jag skulle virka mormorsrutor. Jag vet inte än vad det ska bli riktigt men min plan är att det ska bli ett sängöverkast till dubbelsängen men vi får se, det kommer nog att bli ett projekt över lång tid.

Sen måste jag lägga in lite foton på saker som min 18-åriga dotter har gjort. Hon har aldrig visat något intresse för att sticka eller virka förrens för något år sen och nu släpar hon omkring på en stickkorg full med garner stickor och virknålar och hittar massor av saker på nätet som hon vill göra. Hon ger sig i kast med lite av varje och verkar inte ha några större problem varken med mönster eller annat. Jag tycker det är så kul, att någon av ungarna är intresserade.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0