En skön sommar!

Nu börjar det kännas som om sommaren går mot sitt slut, gubben börjar jobba idag och mellanbarnets skola börjar ikväll det är bara Erik som har 10 dagar kvar till skolstart. Själv har jag haft en kanonskön sommar, nytt jobb, massor av bad och sol. Inte så mycket bloggande dock men det kommer väl nu när det börjar röra sig mot höst igen. Vi har köpt hus också och ska flytta om ett par veckor!!



Vi firade min födelsedag på stranden med tårta och allt, tack familjen det var så mysigt!!





Hemma hos oss hejar vi på Kalmar FF allihop, den här tröjan stickade jag till hunden egentligen men jag tror inte hon uppskattade den så Edwin fick testa istället.



Grytlappar till svärmor är mitt senaste projekt och sen ska det bli bebiskläder till min lillebrors bebis som beräknas komma i december.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0