Offe

Ibland blir saker och ting inte riktigt som man tänkt sig, just nu är det så, inget blir som jag tänkt mig. Jag kämpar på för att på något sätt hålla skutan flytande men det känns svårt. Men det är bara att bryta ihop och gå vidare, det du inte dör av blir du bara starkare av och en hög med andra floskler!
Jag har i alla fall kommit en bit på min Offe-stickning, missa inte intervjun med Visalisa på Stickameras sida!
Den är rolig att sticka på och jag hoppas den kommer passa mig lika bra som den gör på de som jag sett i olika bloggar.
Har sällskap av lilla Sessan också som ligger på soffkanten och bevakar det hela.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0