Stickfestival

I lördags var det dags för stickklubbens andra Stickfestival på Byteatern i Kalmar, jag var med som garnförsäljare den här gången vilket gjorde det hela lite annorlunda. Men jag hade fantastiskt kul och pratade så jag blev hes, det är alltid lika kul att prata med likasinnade. Dessutom får man ju så himla många nya ideer och just nu kunde jag behöva lite inspiration!
Mitt garnbord i lilla spelsalen.
Här har en del av Stickklubben slagit sig ner för att summera dagen och pröva på att göra garnknappar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0