Inspiration.

Stickklubben hade idag gått ut med en undran om någon hade något projekt att visa upp på Stickfestivalen när det gällde återvinning/ alternativa matreial. Så jag funderade lite och kom på att jag har en liten rund badrumsmatta som min mamma virkat i remsor av plastkassar. Jag fick nartuligtvis lov att leta upp den med en gång och då kom jag på att jag hade ju en massa plastkassar...
Vackra Sessan ville också vara med.
Visst är det härligt med internet och all inspiration man kan få!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0