Färdig

Äntligen färdig med mina gardinkappor, lite svårt att fota dem men här kommer ett försök. De är virkade i merciserad bomull 8/4 och mönstret är från en gammal veckotidning.
Så nu har jag börjat sticka igen, på ett par sockor i strumpgarnet San Fransisco, har inte riktigt bestämt om de ska bli julklappar eller...
Så håller jag ju på att virka en plasmatta till mitt badrum i gamla plastkassar, nu börjar det ju snart närma sig jultid och då brukar det bli lite andra färger på kassarna, det ser jag fram emot. Jag älskar ju färg så min plan är en färgglad rund matta att ha mitt på golvet.


Kommentarer
Marianne Hansen

Jättefina panelgardiner, undrar bara vart du har hittat mönstret i vilken vecktotidning?

2011-10-31 @ 18:38:54
URL: http://www.metrobloggen.se/Maisansvardag
Mariette

Känner igen det där med att ha många projekt igång samtidigt. Vilka fina gardiner!

2011-11-01 @ 13:33:44
URL: http://mariettesrora.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0