Tandvärk och ryggont!

Både gubben och jag slog till på en ganska sömnlös natt i natt, han med värk i ryggen och jag med tandvärk, roligare kan man ju ha. Nåja nu har jag varit iväg och dragit ut din lilla elakingen så nu hoppas jag att det så småningom blir bättre, gubben får ta det lugnt ett par dagar så får vi hoppas att det blir bra igen.
Igår fick jag lite nytt garn till e-shopen, har lagt in det men en del av det hade jag velat behålla själv! Men jag har så mycket på gång att det måste vänta.
Det här gillar jag, det är mina färger, älskar orange,rött,gult och allt som är skrikigt.
Ett rosa baby soft ser jättefint ut.
Det här är ett bambugarn, något som jag motvilligt måste erkänna att jag aldrig stickat i det ska bli spännande. Ibland blir jag så frustrerad av att mina värkande leder inte alls vill sticka så mycket som jag vill men det är en ganska så stor kompensation att kunna gå och klappa lite på alla garner i mitt lilla lager.


Kommentarer
Amanda Edlund

Fin blogg design! :)



Besök gärna min blogg om du får någon sekund över! :)

Passa även på att anmäla dig till Veckans Blogg! :)

2011-11-17 @ 13:20:14
URL: http://nykomlingen.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0