Lite om allt möjligt.

Måndag morgon igen, helgerna går så snabbt! Vi var hemma hos lillebror i lördags och fick god mat och trevligt sällskap, de små är underbara. Lillebror är bra mycket yngre än mig så hans barn är 2 och 4 år och mina är 13, 21 och 26 år, så det är alltid lika härligt att få träffa lite småttingar.
Mina tjejer och svärsonen var på hallowen fest i lördags och de var jättetjusiga!
Själva tog vi det ganska lugnt, tittade på film och drack lite vin.
Nu har jag börjat på en tubsocka som kanske ska bli julklapp annars hamnar den i e-shopen, har inte testat att sticka tubsockor förrut men det verkar väldigt enkelt och det blir fint. Man behöver ju inte sticka någon häl på dem, vilket jag undrar lite hur det funkar men det ger sig.


Kommentarer
elin

Du hade en jättemysig blogg! Härlig header!!

2011-11-07 @ 19:28:45
URL: http://elinl.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0