Flytt!

Igår flyttade jag mitt lager, men inte så långt bara från ena sidan av huset till den andra men det tog tid ändå. Det är då man inser hur mycket som finns. Mimmis Garn har ju inte funnits så länge men man samlar på sig. Äldsta hemmavarande dottern behövde mer utrymme och jag klarar mig bara alla mina hyllor får plats så vi har gjort ett byte plus att vi renoverat ett rum till så hon numera har två egna rum. Jag tror det blir kanonbra när allt är färdigt.
Jag har också lyckats att handla hela 4 julklappar, det känns skönt att ha börjat lite jag hatar att stressa med allt i december. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0