Adventsljus

Jag glömmer mellan varje gång hur mysigt jag faktiskt tycker att det är när adventsstjärnor och ljusstakar kommer fram och tänds. Jag har bytt till mina julgardiner och satt upp alla stjärnor idag och det blev så fint!
Gardinerna som jag virkade passade alldeles utmärkt och så ska jag nog hänga lite av mina stickade julkulor i dem också så småningom.
Måste visa en bild på mina fina små dammtussar också, som bara ligger och latar sig medans matte får jobba!
Fast det är ju trevligt med sällskap.
Jag har också hunnit med att lägga upp en påtad halsduk i e-shopen, annars vet jag inte vart den här dagen tagit vägen. Nu har jag dock tänkt mig att bara sätta mig och sticka en stund.


Kommentarer
Anette

Tack för titten o kommentaren !!

Ja visst e det mysigt när julstämningen infinner sig !!



Ha det bäst



Anette

2011-11-22 @ 09:43:25
URL: http://www.mammajersmyr.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0