Trögt!

På sista tiden har allt gått väldigt trögt, det känns mest som om livet gått över i något slags slow motion läge. Jag väntar på ett beslut som förhoppningsvis kan ge mig den spark i rumpan jag behöver men väntan gör att allt liksom stannar upp. Jag har ingen energi kvar inte ens till att sticka som är min stora glädje och avkoppling. I stället har jag envist forsatt att göra mina mormorsrutor, det är enkelt och monotont, passar liksom in just nu.
I helgen var vi på lilla Sofias dop, hon var så snäll och duktig det lilla pyret. Hon sa inte ett ljud när prästen bar omkring henne och hällde vatten på hennes huvud.
Ett jättefint dop, med kaffe och tårta efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0