Hjärtekatt nr 1 färdig!

Nu är första hjärtekatten klar och jag har döpt den till Ebba, den andra ska heta Bella, de är döpta efer våra hundar eftersom jag bara har kattpojkar och hjärtekatterna definitivt var flickor.
De var jättekul att virka, jag har inte virkat mycket sånt här förrut men det blir nog mer känns det som.
I helgen firade Tomas och jag 26-årig förlovningsdag, tänk vad tiden går fort, det känns inte som om vi redan levt tillsammans så länge! Men jag behöver ju bara titta på våra barn till och med lilla sladdisbebisen är större än sin mamma nu och redan tretton år. Jag fick fina blommor av min älskling, korten blev lite suddiga men blommorna är jättefina.
Lyckas visst bara ta suddiga kort med min kamera idag, undrar varför? I alla fall har jag gjort en till sjal i kärleksknutar men den verkar inte vilja vara med på bild så jag får göra några nya försök en annan dag. Jag har hittils lyckats ta fyra väldigt suddiga kort på den!!


Kommentarer
Lucyinthesky

Men mamma, du glömmer ju bort Sessan juh XD Hon är väl ingen kattpojke. =)



och hjärtekatten är jättesöt och jätte fina bilder!



Älskar dig! Kramiz!

2011-05-03 @ 23:42:47
URL: http://emmabaramig.blogg.se/
Mimmi

Jag glömde Sessan, stackars liten! Då får jag väl virka en liten hjärtekatt till så hon också får vara med.

2011-05-04 @ 06:57:17
URL: http://mimmissticksida.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0