Ännu en halsduk

Jag har snart stickat en halsduk till åt "Sticka för livet" kanon bra idee tycker jag. Eftersom jag älskar att sticka och man kan ju inte ha hur mycket som helst så är det så kul att kunna sticka och skänka bort och veta att det kommer till nytta.
Jag har stickat färdigt på det som ska gå till Stickhjälpen, lite tröjor, sockar o några stickade troll.

Till mig själv har det blivit en sjal till i kärleksknutar, det var så fantastiskt kul att virka och reultatet blir kanon. Den här gången blev det i mohairgarn, ett lite tjockare garn. Till min älskling har jag stickat ljusblå sockor. Han jobbar på ett fryslager och gör av med sockor på löpande band.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0