Snart bröllop!

Min lilla Emma ska gifta sig, lite overkligt att de är tillräckligt gamla, eller det blir de kanske aldrig i mina ögon hmm. Men snart är det dags vi har varit och kollat in lokalen och vi har nog ganska bra koll på vad som ska handlas och göras. Men jag har fortfarande ingen koll på vad jag ska ha på mig, att hitta en klänning verkar bli det svåraste av allt!
Vi beslöt oss för att lokalerna dög, det kommer fler bilder när vi har kommit igång med piffandet. Det dröjer ett par veckor till som tur är. Ser mycket fram emot detta men antar att jag, som den lipsill jag är kommer att gråta hela dagen, hoppas att allt blir väl fotat och filmat så kan jag kanske se något efteråt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0