Långhelg

Efter en lång och skön helg i solen är det vardag igen, helgen har dock inte bara varit skön både Emma och Erik har haft feber och ont i halsen. Vi firade Emmilis födelsedag med att sitta och grilla under den stora eken.
Vi var femton stycken och fick plocka ihop alla möbler vi hade!
En del var dock mer intresserade av studsmattan än av att äta.
Det har också blivit ett par dopp i havet men det har varit blygsamma temperaturer, allt från 14 grader till 20 grader.
14 var lite väl kyligt även för min smak.
Jag har stickat färdigt min cirkelkofta, den passade Emmili jättebra så då fick hon den som extra födelsedagspresent och sen har jag virkat en sjal till i kärleksknutar som Petra ska få när hon fyller på fredag. Det vill säga om jag bara kommer ihåg att skicka den till henne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0