Äntligen

Nu är min garnbutik online, mimmisgarn.se, det har tagit mycket tid att komma hit och besluta sig för att försöka sig på garnförsäljning men nu är jag igång. Den här veckan ska jag till Algutsrums marknad och sälja garn och göra lite reklam för min sida på nätet. Sen blir det Mörbylånga marknad också, tyvärr kom jag igång lite sent här så det blir inte så många marknader i sommar som jag egentligen tänkt men jag får satsa på lite höstmarknader istället.
Lite från mitt ännu så länge ganska lilla garnlager!


Kommentarer
Anna

vad kul med en egen garnbutik :) det har jag också funderingar på att starta, vi får se om det blir något :) men det ska isåfall vara en fysisk butik, inte online. :)

2011-07-22 @ 01:26:46
URL: http://virkastickasy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0