Möhippa

Nu har möhippan gått av stappeln och det är bara två dagar kvar till bröllopet! Tror vi har det mesta under kontroll, det är vad jag hoppas i alla fall. Nåja gifta ska de nog bli!
Lite vackra bilder på mina balkonglådor, där blommorna verkligen trivs i år.
Min älskade kisse Ewan, som vi trodde vi skulle förlora för ett par veckor sen. Antingen har han blivit påkörd eller så fick han en hjärnblödning, han kunde inte stå eller gå utan föll bara ihop på ena sidan. Han låg på djursjukhuset ett par dagar sen tog vi hem honom för att se om han skulle förbättras hemma istället och det gjorde han redan efter ett dygn. Nu rör han sig relativt obehindrat om än vingligt och blir han överaskad kan han fortfarande falla omkull, men han blir mer och mer som sitt vanliga jag.
Sen har jag så klart hunnit att sticka lite också och virka! Det har blivit några mormorsrutor till mitt överkast en stickad filt till hunden att sova på och så har jag börjat på en sjal, en Citron.


Kommentarer
Anmaja

Och så är det bröllop idag. ;-)

Fin kisse, glad han är piggare.

Fint garn till sjalen, är det lin?

Harebra!

Anna

2011-07-16 @ 08:48:07
URL: http://blogg.omakastengods.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0