Lussekatter och andra katter!

Idag har jag bakat lussekatter, dricker just en kopp kaffe och äter en alldeles nybakad lussekatt.
Idag börjar en kalenderstickning, jag har aldrig testat att sticka så även om jag varit sugen många gånger, den här gången hade jag inget annat på gång sådå kör vi! Funderar på att sticka i Raggsocksgarn multi, ett fint och mjukt garn, känns lite knepigt när man inte har en aning om vad det ska bli.
Mina små busar fick en ny kattbädd av Emma igår, en som hennes katter inte gillade så mycket och jag fick inse att jag äger ett gäng ganska stora pojkar. Jag föreslog att vi skulle skaffa oss en mindre katt men det förslaget mottogs med tysnad så jag tolkar det som ett nej.
Lilla söta Edwin, rumpan fick inte riktigt plats men han försökte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0