Stickfestival

Stickklubbens första stickfestival i Kalmar. En underbar vårdag, så min första tanke var, inte kommer det något folk idag. Men Glasverandan fylldes med glada, stickande människor.

Vi hade öppet mellan 11 och 16,00 och det var fullt med folk hela tiden. Tiden gick så fort när man satt och pratade med alla som kom förbi. Jag fick massor av nya ideer och en massa inspiration. Det såldes massor av garn också och jag lyckades låta bli att köpa mer jag hade ju nyligen köpt!!
Men den stora behållning av stickfestivaln var just alla underbara samtal med andra stickerskor, hoppas att vi gör om det här snart.


Kommentarer
Malin

Hej



Va kul att du hittade min sida! Va mycket fint du gjort och va mysigt ni måste ha haft på stickträffen!

Ha det så bra /Malin

2011-04-18 @ 19:19:46
URL: http://minaflitigafingrar.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0