Uppifrån och ner kofta

Jag har beställt mönstret till tant koftas uppifrån och ner kofta, jag har varit sugen på att sticka den jättelänge men det har inte riktigt blivit av. Men så igår under stickcafe online på facebook så beslutade jag mig för att nu var det dags, man fick så otroligt många ideer igår bara. Det var riktigt kul att vara med under kvällen men jag kan ju inte påstå att det blev så mycket stickat jag hade fullt sjå att hinna läsa och kommentera och vimsa iväg och titta på alla nya bloggar. Men jag blev färdig med mina torgvantar och har börjat på ett par sockor så jag är nöjd, hoppas det blir fler såna här tillfällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0