Stickcafe online på facebook.

Idag ska jag testa att vara med på ett stickcafe online på facebook det ska bli intressant, hoppas på att få låna en kamera så jag kan fota lite och lägga upp där.
Jag har torkat och lagt undan tomatfröer till nästa års skörd, hoppas bara att jag kan få mitt växthus helt till nästa sommar det blev inte bra att ha tomaterna på altanen de ville inte alls mogna inte förräns nu och det är lite sent. Nu ska jag ta min lilla lathund (som fortfarande inte stigit upp) o ge mig ut på en promenad, det blåser idag men det känns ändå skönt. Det kan dock bli regn men det kan väl i så fall vänta tills vi är tillbaka igen, Bella gillar inte att bli blöt nämligen, regnar det kan hon hålla sig hur länge som helst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0