Underbar höstdag.

Vi har varit ute på en promenad Bella och jag, det var underbart väder, solsken och kyligt. Färgerna är så otroligt vackra just nu, alla höstfärger och blå himmel. Bella tyckte kanske att alla stora fåglar som satt och skränade på åkrarna var roligare att titta och sniffa lite på var mycket bättre än att glo på höstlöv. Tur att smaken är olika.
Hittade ett garn i höstfärger för ett tag sen som blev till ett par födelsedagspresenter, en mössa och ett par tumvantar
.
Hmm någon blev visst avundsjuk när jag fotade mössan och vantarna så jag fick lov att fota henne också så klart. Här kommer min promenadkompis.

Bella är en riktig linslus, märker hon att man fotar något så kommer hon och sätter sig väldigt strategiskt så man bara inte kan missa henne. När jag försöker att fota mina stickade saker brukar hon helt enkelt sätta sig på dem.


Kommentarer
SUADDA

Vad kul att du vill vara med i utlottningen!

1 lott till dig!



Oh, vad mycket fint jag hittar här....och vilken härlig header! =)

2010-10-15 @ 16:22:10
URL: http://suaddasblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0