Funderar på att testa LCHF

Min ledvärk och min övervikt går inte riktigt ihop och trots att jag går så mycket jag kan med min lilla hund så händer inte mycket. Jag har läst en massa om just LCHF på sista tiden bland annat SS Skaldemans bok och även  Annika Dahlqvist men känner mig fortfarande osäker. Tror väldigt mycket på att vi stoppar i oss en massa skräp som vi inte borde, maten har förändrats väldigt mycket på kort tid. Men jag har ju växt upp med att akta mig för fett så det känns så svårt att plötsligt börja äta just det. Nåja jag tänker fortsätta att läsa och fundera så får jag se vart det leder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0