Stickning som terapi?




Här kommer lite fler bilder på mina stickningar.
Jag ska skriva ett litet arbete på min kurs Hälsa och Livskvalite, och det skulle handla om något som jag tyckte var hälsa eller som fick mig att må bra.  Så jag har börjat på ett arbete som heter stickning som terapi och det är buskul.  Tänk
att få syssla med det man tycker bäst om hela tiden. Nu har jag roat mig med att titta runt på stickbloggar och leta historia om stickning och man upptäcker en hel del intressanta saker. Mitt problem är väl bara att få till mina formuleringar.


Kommentarer
Äldsta barnet =)

Du är bäst lilla mamma! Massa kramar! Älskar dig!

2009-02-06 @ 22:40:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0