Snöar.

Det snöar för fullt idag, stora vackra flingor som singlar ner. Jag tyckte det såg fint ut så jag tog en runda med hunden men det snöade värre än jag anade och jag märkte det egentligen inte förrän vi vände och fick vinden och snön i ansiktet. Men det blev ändå en skön promenad.

Det här är en skön snöbild på min slädhund och lillmatte!

Just nu håller jag på med det jag bestämt mig för att inte göra, jag stickar två tröjor, ett par sockor coh är så sugen på att börja på en bolero jag just hittat i en av mina gamla sticktidningar. Dessutom har jag en omlottkofta i mohair och bomullsgarn som jag också har lagt i kö, visst är det konstigt ibland tryter ideerna helt och ibland blir de alldeles för många. Dessutom har jag lovat att sticka en tröja till hunden i Kalmar FF färger också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0