Förändringar

Det händer mycket i mitt liv just nu, äldsta dottern har flyttat hemifrån och jag ska börja plugga. Dessutom har vi till slut beslutat oss för att sälja huset och bo i lägenhet i stället. Jag känner mig ganska lättat över detta men också väldigt skrämd. Vi har inte längre varken intresset eller orken att ta hand om ett hus utan vill bara bo i lugn och ro så jag hoppas och tror att det här blir bra. Just nu känns världen lite ostadig att vara i men jag hoppas att blir bra så småningom.


Kommentarer
elisabet

Vi har precis slängt 2,58 ton i en container

2 billaster till välgörenhet 296 kg elskrot och lite till lägenheten där vi bor nu och det mesta av det kommer att säljas på auktion

Efter 38 år i hus så är det en stor lättnad att bo i hyresrätt

2008-09-12 @ 22:02:11
URL: http://www.boxtown.nu.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0