Stickar på skoltid.

Har börjat på ett projekt på fölkhögskolan där jag går den här terminen, vi skulle göra något på existenstema och vad var bättre än att sticka så nu stickar jag på lektionstid den här veckan och ska se hur långt jag kommer. Jag använder restgarner och stickar bara på utan någon större plan. Det känns väldigt konstigt men kul.  Att sticka är ju verkligen att existera för mig, det är min avkopplingoch stora nöje.
Ska se om jag kan fota lite på fredag när vi ska sammanfatta och redovisa våra olika projekt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0