Julmarknad.

Nu har vi varit på julmarknad på Himmelsberga byakrog, det var så mysigt. Ganska mycket folk men inte i närheten av hur mycket det var förra året men så var vädret ganska dåligt och många andra marknader som lockade. Men jag lovar att de som inte var där gick miste om något riktigt mysigt.
Jag sålde inte riktigt så mycket som jag hoppats på men som vanligt så sålde jag en del av det som jag tänkt att ge bort i julklapp så nu stickar jag nya saker. Jag har ganska mycket på gång just nu, en basker, ett par sockor och två stycken boleros. Jag tror väl knappast att jag kommer att hinna allt till jul, men det får ge sig.None

Måste sticka en ny mössa till Lilleman i eskimå också, hans mössor har en tendens att försvinna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0