Junimönster.

Nu är jag klar med mössan jag lovat sticka till Elisabeth, det var lite svårt för jag hade problem med att hitta rätt färger.
Orginalmössan är ju med i någon TV serie så det skulle ju bli så likt det bara gick, men med lite pyssel så kom jag nog ganska nära i alla fall.
image89

Emma och Bosse är mina fotomodeller.

image90

Nu har jag börjat med sockklubbens junimönster, det är kul jag hade faktiskt köpt garn och hade drops mönster hemma så jag var förberedd.
image91

Det går lite långsamt både med stickandet och datoranvändandet just nu, jag har jobbat mycket och så är det så skönt att vara ute!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0