Stickat färdigt ett par Mrs Beeton till.

Äntligen klar med mitt andra par Mrs Beeton, egentligen har jag garn och pärlor till ett par till men det får nog vänta lite. Som vanligt är det en massa som jag vill göra  och som vanligt orkar mina händer inte lika mycket som jag vill så jag får skynda långsamt!!
Mrs Beeton

Jag har dessutom börjat på både sockor och pulsvärmare i respektive klubb så jag har en hel del att göra.Lindas hängselkjol

Jag har börjat på Lindas hängselkjol också men den är inte så bråttom med, vi har kommit överens om att den inte behöver vara färdig förrän till hösten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0