Jordgubbsmössa

Nu är jordgubbsmössan till Agnes färdig nu återstår att se om den passar. Dessutom har jag börjat på ett par monkeys till, mellandottern blev förtjusta i dem så det fick bli ett par till.image45
Är inget bra på att ta kort men det syns kanske vad det är, borde verkligen jobba på detta!!image46
Det här är mina sockgarner som jag fick häromdagen och min påbörjade socka till Emmili, det var kul att sticka i det här mönstret så det går ganska fort. Men nu längtar jag efter nästa socka i sockklubben och så ska jag ju vara med i pulsklubben också, kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0