Sockklubb och pulsklubb!!



Nu är mars mönstren släppta i både sock och pulsklubben, den här gången fick vi två olika mönster att sticka och jag har nog redan gjort mina val. Helst skulle jag så klart sticka alla fyra mönstren men varken min tid eller mina händer verkar tillåta det. Jag har ganska många projekt på gång som jag vill bli klar med och så vill jag ju hinna sticka och virka lite till Kattkommandosyd. Jag skulle verkligen vilja kunna göra mer för katterna men för tillfället är det här min insats och det är ju bättre än ingenting alls.
Just nu har jag beställning på två par Mrs Breeton, ett par knästrumpor (egen design), en hängselkjol ur en drops katalogimage68, en svart tröja (egen design) och så en kattfilt till Bosse, gammelkatten i huset.


Kommentarer
Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu? Isåfall tycker jag att du ska bli det nu. Gratisbio är en sajt som många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio biljetter och gratis present kort på affärer så som kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer. visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ? nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de? detta är helt gratis och man får såna otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig och ge något en chans har jag nu förstått :) här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Du får 75 välkomstpoäng om du använder länken ovan =). Ha det gott!

2008-02-26 @ 09:20:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0