Höst eller?

Idag har varit en riktig stickardag, regnet faller oavbrutet och ända gången jag varit ute är när Bella och jag skyndat oss runt kvarteret för att kissa. Bella uppskattar inte regn hon heller, hon vill helst ligga inne och sova idag.






Jag har börjat sticka på en långkofta till mig själv och jag gör den i dubbelt garn för att få den riktigt tjock och skön. Sen har jag gjort lite miniatyr tröjor det var kul som små barbie kläder men de här hade jag tänkt att sätta in i en liten tavleram eller något sånt och ge bort som en liten present.

Sen har jag lovat mellan tjejen att sticka sockor till henne i garnet jag fyndade på marknaden här i byn. Det kommer att bli spännande att se vad det blir av det. Men garnet var mjukt  och skönt så det kan nog bli bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0