Spirogyra

Nu är aprils pulsvärmare färdiga, de var jättekul att göra och de blev riktigt fina trots att jag bara tog ett överblivet rosa garn i min stickkorg. Jag har inte den blekaste aning om vad det är för garn men misstänker att det är ett babygarn som jag köpte för två år sedan när Agnes föddes.image80

Jobbar på med aprilsockorna också men det mönstret har jag lite svårt för, varför vet jag inte men jag har stickat och rivit upp så mycket att jag borde haft paret färdigt för länge sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0