Nytt projekt.

Nu är hängselkjolen färdig och levererad, jag hoppas på att jag kan få fota ägaren och kjolen så småningom. Jag hann inte riktigt det för Linda ville ha den med när hon åkte iväg i helgen.
Nu jag sticka en mössa från en Tv-serie åt Elisabeth som hon i sin tur ska ge till en kompis som går ut skolan nu till våren. Hittade mönstret på ravlery, där hittar man det mesta. Elisabeths kompis är tydligen väldigt förtjust i den här serien så hon kommer förhoppningsvis att uppskatta presenten.
image86


Kommentarer
sjuksyrran

Söt mössa!

2008-04-27 @ 23:19:21
URL: http://miljonresan.blogg.se
Annika

Önskar dig en trevlig Valborgsmässoafton!

Mvh Annika

2008-04-30 @ 10:42:42
URL: http://absolutgarn.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mimmis sticksida

Det här är min stick och handarbetssida, men den kommer också att handla en hel del om mina djur o mitt naturintresse. Sen får jag inte glömma mina pelargoner!!

RSS 2.0